Monday, February 16, 2009

1 hétvége 4 esemény - 2.rész

2. event - AERO India 2009 - Repcsishow

Már napok óta csak a vadászgépek hangját lehetett hallnai a környéken. A város légterét erősen korlátozták, mivel most került megrendezésre az idei AirShow, repülőgépkiállítás minden jóval fűszerezve.

Szombaton reggel látogattunk a helyszínre és már útközben tapasztaltuk, hogy elég nagy az érdeklődés a műsor iránt, nagy forgalom, még nagyobb por, annál is több ember...

Sokakat érdekelt az esemény, de nem mindenki vett jegyet!

Mondjuk amikor kollégáim beharangozták, hogy AIRSHOW ... arra számítottam, hogy egész nap akciózás lesz a levegőben. A helyszínre érkezve nagyot kellett csalódnom. Hamar világossá vált, hogy egy expóra jöttünk (nem szeretem az efféle kiállításokat). Röviden repülők, hajtóművek, rakétachipek, repülők, radarok, katapultülések, repülők és repülők voltak kiállítva.


Vadászgétől a permetező-repülőig mindent meg lehetett nézni a külső részen.

Ó, majd' elfelejtettem. Délután négytől kezdetét vette az, amiért én idejöttem. A légiparádé. Először vadászgépek emelkedtek a magasba, majd következett az a rész, amikor minden idiai kisfiú nadrágja púposodni kezdett. Felszállt 6 kis semmi gép, aztán engedték az epres füstöt kirajzolva ezzel a helyi nemzeti lobogót (mondjuk szerintünk ez magyar zászló).


De ennyi??? Most komolyan. A kinti részen sorakoztak a rakéták. Most elvártam volna, hogy felszáll 1 vadászgép, rálőnek 3-4 hőkövető rakétát, majd az ellenrakétákkal semmisítik meg azokat. Na erre vevő lettem volna, sajnos nem volt elég bevállalós a vadászpilóta... :(

No comments:

Post a Comment