Friday, February 20, 2009

Street Fighter IV Press Launch Party

Hihetetlen, de eljutottam egy videojáték eventre a nagy Indiában.

Esz a fene, hogy a Q1-ben legjobban várt játék megjelenésekor 6000 km-rel Odább™ kell az adatbázisokban kotorásznom. Ilyenkor otthon kell várni a szép termetes csomagot és éles késsel óvatosan körbevágni a fóliát, betenni a lemezt a gépbe és lövöldözni a Hadoukent.

Hét elején már vártam a mai -számomra pirosbetűs- napot, na nem csak azért, mert ez volt az utolsó munkanapom itt Indiában, hanem azértis mert megjelent a Street Fighter IV. Neten kutakodtam, amikoris felfigyeltem az egyik helyi online magazin (The Angry Pixel) hirdetésére, miszerint zártkörű Launch Partyt szerveznek és a pressen kívül 5 ember nyerhet meghívót az eseményre. Nem volt más dolgunk, mint egy mailt küldeni a megadott email címre valami Street Fighterrel kapcsolatos őrülséggel, kifejteni benne, hogy miért is szeretnéd elsők között kipróbálni a negyedik epizódot. Nem mondom meg mit írtam, legyen elég annyi, hogy kaptam egy meghívót! =D



Party délután 5-től 8-ig volt meghirdetve, meló után egyből haza, pólócsere és 6-kor indulhattunk a helyszínre. Persze egy fuvarozó emberke (riksás) sem tudta hová kell vinni bennünket, telefonon szerencsére megfelelő útbaigazítást kaptam az online magazin főszerkesztőjétől, aki a meghívót küldte.



Helyszínre érve pillantottuk meg a The Living Room-ot, amely egy lazulós konzolos hely. A szervező kijött elénk, egyből kiszúrta a 4 európai arcot a tömegben. Betérve pazar látvány fogadott. 7-8 plazma, előttük bőrfotelek és kanapék. Ember nem sok volt, mivel zártkörű partyról volt szó. Mohan kiosztotta az alap instukciókat > üljünk le, játszunk, érezzük jól magunkat, hűtőből meg annyi Red Bullt iszunk amennyit csak akarunk -ingyé persze. Hát ez ku#vajó, gondoltuk!

Négyen befoglaltuk az első bőrfotelt, kerestük a Dual Shock 3-at, de csak 360-as verziók voltak kiállítva. Mondjuk már 5 hete annak, hogy utoljára előben láttam nagykonzolt, szóval marhára nem érdekelt, hogy milyen platformot tesznek elém.


Ez a Press Kit!

Sima versus mode, pont ez kell nekünk. Kitesszük a négy Red Bullt az asztalra, START és már választom is Ryu-t (elsőre összejött a Super Combo Finish). =D Ment a pofozkodás, el sem tudom mondani mennyire élveztük a harcot. Folyamatosan cserélgettük a kontrollert és igyekeztünk minnél több karaktert kipróbálni. Már alig várom, hogy hétfőn délután hazaérjek és PSN-re beloggolva aprítsak...


Zoli nem tud veszteni!



Buli tényleg kvajó volt. Az indiai sajtó és mi négyen! =D

No comments:

Post a Comment